Powered by Smartsupp

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy na Mivemi

Nejčastější dotazy na produkty:

Máte všechny produkty na eshopu skladem?

Všechny zboží jsou momentálně dostupné buď na centrálním skladě nebo na externích skladech partnerů v Česku. Každou hodinu se snažíme aktualizovat stav skladových zásob.

Za jak dlouho dorazí objednané zboží?

Pro každý produkt uvádíme přibližné datum doručení, které se odvíjí od aktuálního vytížení logistického centra. Obvykle dokážeme doručit jednotlivé objednávky do 2-3 pracovních dnů, zatímco u větších objednávek se počítá s dobou doručení 3-7 pracovních dnů.

 

Našel jsem na eshopu zboží s různou cenou, ale stejným názvem i obrázkem?

Nabízíme zboží od více dodavatelů s různými cenovými politikami, takže pokud si vyberete levnější možnost, nebudete ztrácet na kvalitě ani na výběru.

 

Na obrázku u produktu je více variant zboží, jak si mám zvolit tu, kterou chci?

U produktů si můžete buď vybrat konkrétní variantu přímo při tlačítku "přidat do košíku", nebo nám můžete vaše přání a požadavky sdělit v poznámce k objednávce.

 

Nejčastější dotazy na objednávky:

Jaký je stav mé objednávky?

Pokud nám sdělíte na email info@mivemi.cz číslo vaší objednávky, naši kolegové vám rádi ověří její aktuální stav.

Nedostal jsem údaje pro platbu bankovním převodem?

Může se stát, že se e-maily s aktualizacemi dostanou do záložek jako "Aktualizace", "Spam" nebo "Promoakce", nebo se jedná o chybu v našem IT systému. Pokud nám napíšete na info@mivemi.cz, naši kolegové se tím zabývají a postarají se o to, aby vám poskytli potřebné informace.

Jak bych měl postupovat při reklamaci?

O reklamaci si více přečtěte zde.

Nejčastější dotazy na marketing:

Mám zájem o spolupráci, kde vás mám kontaktovat?

Budeme pouze rádi za každou spolupráci i pro výměnu zpětných odkazů nás kontaktujte na info@mivemi.cz