Powered by Smartsupp

Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819

Měřítko: H0 Délka modelu: 202 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ano Zvuk: ne Dopravce: ČSD Éra: IV Věk: 14+
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
25.9.2024
Možnosti doručení
4 863 Kč
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Doprava zdarma Dárek zdarma
Dárek ZDARMA na MIVEMI
Dárek ZDARMA ke každé objednávce
Doprava zdarma na Mivemi.cz
Doprava ZDARMA nad 1500 Kč
Zboží na skladě ihned odesíláme
Zboží na skladě ihned odesíláme
Heureka ověřené zákazníky
Heureka spokojenost zákazníků
Atraktivní model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 „Sergej“ Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly až do přelomu tisíciletí a ještě i dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic. Modelu na první pohled dominuje mohutný a podrobně zpracovaný podvozek s pečlivě ztvárněnými detaily zavěšení a pneumatického systému brzd. Výlisek vysoko posazené karoserie důsledně zachycuje mřížky ventilace, víka a dvířka obslužných zařízení i jemné linie krytí. Charakteristickými postranními okénky lze nahlížet do členitého intieriéru strojovny. Prvotřídní lakování dává poutavě vyniknout zejména řadě chromovaných prvků na čelech. Značení a provozní detaily jsou díky nejkvalitnějšímu potisku dokonale ostré a jasně čitelné. Úprava střechy věrně odráží skutečné stroje, a pozdější série jsou tak snadno rozeznatelné podle přítomnosti skříně tlumiče výfuku. Pro účely vystavení ve vitríně lze model doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení. Pohon zajišťuje výkonný motor s rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněna je však hned čtveřice dvojkolí. Mohutný a precizně zhotovený podvozek pak významným dílem přispívá k mimořádným jízdním vlastnostem modelu a pomáhá autenticky zprostředkovat parametry charakteristické předloze. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je dále vybavena jak kabina strojvedoucího, tak i strojovna. Individuálního řízení všech světel lze pak dosáhnout vestavbou digitálního ovládání. Model je možno rozšířit zvlášť určeným digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem.   Hlavní vlastnosti:šestice nápravmotor s dvojicí setrvačníkůdvojice bandážovaných hnacích kolsvětla s přepínáním barvy dle směru jízdyosvětlení interiérurozhraní PluX22 dle NEM 658šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla   Dokumentace:obecné informace k T 679.1 (M62) (CZ)obecné informace k příbuzným modelům V 200 (M62) (DE, EN, FR, PL)návod k obsluze a seznam náhradních dílů modelu č. 52819 (DE, EN, FR, CZ)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: