Powered by Smartsupp

Piko Dieselová lokomotiva vč. dig. dekodéru T 435 „Hektor“ ČSD IV - 52428

Měřítko: H0 Délka modelu: 144 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: digitální Osvětlení: ano Zvuk: ano Dopravce: ČSD Éra: IV Věk: 14+
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
25.9.2024
Možnosti doručení
8 303 Kč
Piko Dieselová lokomotiva vč. dig. dekodéru T 435 „Hektor“ ČSD IV - 52428
Piko Dieselová lokomotiva vč. dig. dekodéru T 435 „Hektor“ ČSD IV - 52428
Doprava zdarma Dárek zdarma
Dárek ZDARMA na MIVEMI
Dárek ZDARMA ke každé objednávce
Doprava zdarma na Mivemi.cz
Doprava ZDARMA nad 1500 Kč
Zboží na skladě ihned odesíláme
Zboží na skladě ihned odesíláme
Heureka ověřené zákazníky
Heureka spokojenost zákazníků
Ukázka zvuku zabudovaného digitálního dekodéru.   Model čtyřnápravové diesel‑elektrické lokomotivy T 435 „Hektor“ Československých státních drah, nejčastěji sloužící k posunování a pohonu lehkých nákladních souprav. Pro vysokou spolehlivost a jednoduchou obsluhu jsou tyto stroje dodnes provozovány soukromými společnostmi na vlečkách průmyslových podniků a při údržbě tratí. Díky pozornosti věnované detailům můžete obdivovat rozdílné podvozky odlišující starší a novější série lokomotivy, a to samozřejmě včetně uspořádání soustavy brzd. Precizně zpracovaná karoserie neopomíná ani nejjemnější prolisy ve dvířcích údržby, které oživují její spartánský charakter. Dojem autenticity umocňuje prvotřídní lakování pečlivě vybranými odstíny a potisk nejvyšší kvality. Dokonale čirými okénky je možno nahlížet do náležitě upraveného interiéru kabiny. Stroj zdobí řada dodatečně připojených prvků, mezi nimiž se vyjímá zejména zábradlí, ale patří k nim také podrobně zhotovený systém chlazení a elektrické vedení na střeše. Pro účely vystavení ve vitríně lze model navíc doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení. Výkonný motor je vybaven rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněná jsou však všechna dvojkolí. V součinnosti s těžkým, precizně navrženým a sestaveným zinkovým podvozkem je tak výsledkem vysoká tažná síla a bezvadně plynulý chod. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je vybavena jak kabina strojvedoucího, pak také poutavý detail v podobě provozního čísla stroje. Lokomotiva je vybavena digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem, který obsahuje knihovnu zvuků věrných předloze a umožňuje pokročilé ovládání světel. Je kompatibilní s protokoly DCC, Rail‑Com® a Motorola®, a umožňuje i provoz v analogovém režimu. Příslušný provozní režim umí sám chytře rozeznat. S ovládacími jednotkami PIKO SmartControl, nebo i jednotkami kompatibilními s formátem mfx®, nabízí široké možnosti individuálního mapování.   Hlavní vlastnosti:vestavěn digitální dekodér se zvukovým modulem a reproduktoremčtveřice nápravmotor s dvojicí setrvačníkůdvojice bandážovaných hnacích kolsvětla s přepínáním barvy dle směru jízdyosvětlení interiérurozhraní PluX22 dle NEM 658šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla   Dokumentace:brožura k BR 107/T 435 (DE)obecné informace k BR 107/T 435 (DE, EN, F, NL)návod k obsluze a seznam náhradních dílů modelu č. 52428 (DE, EN, F, CZ)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: