Powered by Smartsupp

Reklamace

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 20% z ceny zboží bez vyjímek.

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí zákazník vždy vyplnit náš reklamační formulář , který vám odešleme. Proto nás vždy kontaktujte na info@mivemi.cz, kde s vámi naprosto vše vyřešíme a pokusíme se najít to nejlepší a nejrychlejší řešení.

Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás vždy předem kontaktujte mailem info@mivemi.cz s přesným popisem závad a fotografiemi závad. Pošleme vám Reklamační protokol, který vytisknete, vyplníte a zašlete spolu se zbožím. 

Reklamované zboží budete zasílat na adresu, která bude na reklamačním formuláři po domluvě s námi, aby nedošlo k tomu, že nebude vše řádně vyplněno a vám se reklamace prodlouží nebo ji nebudeme moci přijmout. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady dopravy na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace(výměnu za nový kus) hradíme my.

U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Všechny zásilky musí být správně zabaleny a musí mít maximální požadované parametry vámi zvoleného dopravce.

Jak velké zásilky můžete zaslat?

  • Jeden kus = jedna zásilka
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m

Pro jednotlivé rozměry platí:

  • max. 80 cm šířka
  • max. 60 cm výška
  • max. 200 cm délka

Základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Jestliže bude přepravní společnost účtovat dodatečné náklady ve výši 250 Kč za špatně zabalenou zásilku, tato částka bude následně účtována zákazníkovi. V případě, že bude zboží poškozeno přepravou nebudeme schopni uplatnit nárok na reklamaci nebo vrácení peněz. Zákazník odpovídá za zabalení produktu sám.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
 
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy. Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.)

V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známky poškození. K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
 

Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail info@mivemi.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.

2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.

3. Neodborným zacházením.

4. Zboží bylo poškozeno živly.

5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.

6. Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží zhotoveného na přání zákazníka/zakázkové zboží - potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka, jiný rozměr a povaha produktů, produkt vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů. Rovněž zpět nepříjímáme kosmetiku a zboží s označením ra... nebo et... - zboží z externího skladu.

UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!

Obchodní podmínky, které jste podepsali při vytvoření objednávky

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů. Lhůta podle předchozí věty běží:

  1. a) ode dne převzetí zboží, jedná-li se o kupní smlouvu,
  2. b) ode dne převzetí poslední dodávky zboží, jedná-li se o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  3. c) ode dne převzetí první dodávky zboží, jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží,
  4. d) ode dne uzavření smlouvy v ostatních případech.

Výše uvedená lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem se má za zachovanou, jestliže v jejím průběhu kupující spotřebitel odešle prodávajícímu odstoupení od smlouvy. Lhůta začíná běžet následující den po skutečnosti určující její počátek (kterou může být např. to, že kupující spotřebitel převzal zboží). Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den.

V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být v takovém případě prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy na kontaktní adresu uvedenou v čl. 12.5. obchodních podmínek.

Odstoupení od kupní smlouvy spotřebitel zašle:

  1. a) písemně, vyplněním vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy na adresu Severní Vršava 4442, Zlín, PSČ 760 01
  2. b) elektronicky, vyplněním vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy na e-mailovou adresu info@mivemi.cz.

Odstoupí-li kupující spotřebitel od smlouvy, nese kupující spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Zboží by měl kupující spotřebitel vrátit kompletní, nepoškozené a bez zjevných známek užívání, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, čisté, v původním nepoškozeném obalu, v hodnotě a stavu, v jakém zboží převzal. V případě, kdy bude kupující spotřebitel zasílat zboží, ohledně kterého odstupuje, přepravní službou, měl by jej ve vlastním zájmu zabalit do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého zboží by měl kupující zásilku označit příslušnými symboly. Nebezpečí škody na zboží nese kupující až do okamžiku převzetí zboží prodávajícím.

Spotřebitel odpovídá prodejci pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jestli-že spotřebitel bude chtít uplatnit svoje právo odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti (14) dní, a jestli-že v této lhůtě došlo ke snížení hodnoty zboží výše zmíněným způsobem, je prodávající oprávněn nárokovat úhradu škody vzniklé na zboží jednostranným stržením přiměřené částky z ceny proti nároku kupujícího na vrácení celé kupní ceny a ta činí 20% z prodejní částky spotřebiteli.

Ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží nebylo kupujícím poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající veškeré peněžní prostředky přijaté od kupujícího spotřebitele z důvodu plnění povinností dle kupní smlouvy, tj. zaplacenou kupní cenu zboží a náklady spojené s dodáním kupujícímu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího spotřebitele přijal. Prodávající oprávněn nárokovat úhradu škody vzniklé na zboží jednostranným stržením přiměřené částky z ceny proti nároku kupujícího na vrácení celé kupní ceny a ta činí 20% z prodejní částky spotřebiteli.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek, včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně."