Powered by Smartsupp

Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080

Měřítko: H0 Délka modelu: 153 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DCC Ovládání: digitální Osvětlení: Ano Zvuk: Ano Éra: III Dopravce: ČSD Věk: 15+
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
28.11.2024
Možnosti doručení
11 242 Kč
Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080
Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080
Doprava zdarma
Dárek ZDARMA na MIVEMI
Dárek ZDARMA ke každé objednávce
Doprava zdarma na Mivemi.cz
Doprava ZDARMA nad 1500 Kč
Zboží na skladě ihned odesíláme
Zboží na skladě ihned odesíláme
Heureka ověřené zákazníky
Heureka spokojenost zákazníků
  V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135. Specifikace: spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními pneumatikami - 1horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelnéLED světlomet - anofuknce přídavného světla - anovnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabinynapájecí systém - 2L - digitálnírozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22digitální dekodér - Plus22typ dekodéru - MS450P22zvuk - anovyrovnávací kondenzátor - ano  Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuv digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky  Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)list náhradních dílů (DE) 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: