Powered by Smartsupp

Jak napsat stížnost - vzor

Jak napsat stížnost - vzor

Pokud se ocitnete v situaci, kdy jste nespokojeni s produktem nebo službou, je důležité, abyste svou stížnost zformulovali srozumitelně a jasně. Stížnostní dopis by měl být strukturovaný a věcný, aby si jej příjemce snadno přečetl a pochopil. V tomto článku vám představíme vzor stížnosti a důležité tipy, jak napsat efektivní stížnost.

Struktura stížnosti

  1. Adresa žadatele: V horní části dopisu uveďte své jméno, adresu a kontaktní údaje, včetně e-mailu a telefonního čísla. Toto je důležité pro případné další komunikace.

  2. Předmět dopisu: V tučném písmu uveďte stručný popis předmětu stížnosti, např. "Stížnost na nevyhovující objednávku".

  3. Úvodní odstavec: V prvním odstavci vysvětlete důvod stížnosti a uveďte konkrétní informace o problému. Zahrňte klíčové detaily, jako datum objednávky nebo služby, číslo objednávky, místo, kde se problém vyskytl, a popis očekávání.

  4. Hlavní část: V další části se podrobněji zaměřte na problém a jeho dopady na vás nebo vaši firmu. Uveďte, jaká řešení jste si představovali, a jak by měl problém být vyřešen. Důležité je být konkrétní a stručný.

  5. Závěr: Ve závěrečné části zdůrazněte svou snahu vyřešit problém a zdůrazněte, že očekáváte odpověď nebo řešení od příjemce v určitém termínu. Děkujte za pozornost a zdvořile pozdravte.

  6. Podpis: Nezapomeňte podepsat stížnost, abyste potvrdili její pravost.

Vzor stíznosti:

Vaše jméno a adresa
Město, PSČ
E-mail: váš@email.com
Telefon: +420 123 456 789

Předmět: Stížnost na nevyhovující objednávku

Vážený pane/paní,

píšu Vám, abych si stěžoval(a) na problém, který jsem měl(a) s Vaší společností. Dne (datum) jsem si u Vás objednal(a) zboží/službu [uvedete přesný název zboží nebo služby].

Problém spočívá v tom, že [zde popište konkrétně, co se stalo, např. zboží dorazilo poškozené, nebo služba nebyla poskytnuta v souladu s očekáváním].

Tato situace mě velmi negativně ovlivnila, a to jak finančně, tak i vlivem ztráty času a nespokojenosti s poskytnutým produktem/službou.

Očekávám, že [zde uveďte, co byste chtěli, aby bylo učiněno, např. vrácení peněz, výměna zboží nebo poskytnutí služby znovu].

Prosím, abyste mi poskytl(a) odpověď a vyřešil(a) tento problém co nejdříve možná. Očekávám Vaši odpověď do 10 pracovních dnů od obdržení této stížnosti.

Děkuji za pozornost a věřím, že společně najdeme uspokojivé řešení.

S pozdravem,

Vaše jméno (podpis)

Tipy pro úspěšnou stížnost:

  1. Buďte struční a věcní, vyhněte se nadbytečným detailům.

  2. Mějte na paměti slušný a zdvořilý tón, i když jste nespokojeni.

  3. Uveďte všechny relevantní informace, jako je datum, číslo objednávky nebo kontakt na zákaznický servis.

  4. Pokud možno, přiložte kopii relevantních dokumentů.

  5. Očekávejte, že vámi podaná stížnost bude vyřešena včas a profesionálně.

S tímto vzorem stížnostního dopisu a uvedenými tipy byste měli být dobře vybaveni k tomu, abyste svou stížnost napsali srozumitelně a efektivně. Doufáme, že váš problém bude vyřešen v souladu s vašimi očekáváními.


Nakupujte s láskou pro děti

 

 Podpořte náš článek nákupem z kategorií dárky pro děti, dárky pro mazlíčky, dárky pro muže, dárky pro rodinu nebo dárky pro ženy.

 Pokud vás zajímají další témata, tak neváhejte navštívit jednu z našich oblíbených kategorií čtenářů:

 

11111